I am made of pages, paragraphes and inspirations.

14 apr 2011

De wondere wereld van de ondankbare.

"Ik heb een verrassing!" - daarmee begon het allemaal. Een klein smsje dat onbeantwoord achterbleef in mijn inbox. Nieuwsgierig? Ja. Vol verwachtingen? Neen. Want van een man die een vrouw draagbare dvd-schermpjes cadeau doet met Kerstmis, kan je alles verwachten. Mijn nieuwsgierigheid werd zolang gerekt en zijn enthousiasme deed mij denken aan een megasupergeweldigfantastische cadeau gelijk deze ring of handtassen of de schoenen waar ik al 2 maanden verliefd op ben. Toen ging de voordeur open, ik trippelde binnen, onder invloed van grote hoeveelheden vrijgemaakte dopamine, en aanschouwde mijn verrassing. U mag ze natuurlijk ook bekijken, dat spreekt voor zich. Al zou ik mijn lichaam koest houden en de dopamine eventjes achterwege laten. Ge weet wel, om teleurstellingen te voorkomen enal. Dan rest er mij alleen nog een kleine waarschuwing voor een overdosis kitsch en kijken maar ....



Inclusief roze lamp. We bieden nog net geen nieuwe meisjes aan. U zal zich tevreden moeten stellen met zwangere guppy's.

4 opmerkingen:

  1. Oh superlief! En ik ben fan van het roze aquarium :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil wel alles adopteren hoor! hier hebben we een dochter lief die zot is van visjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Imelda: blijkbaar zijn er veel mensen zot van het aquarium. "Spijtig genoeg" zit hij alweer in de doos & hebben we een groter, klassiek exemplaar gekregen waar onze viskes schijnbaar gelukkiger in vertoeven. :D

    @Vlietje: de visjes blijven in mijn gezin, voor de aquarium moet ik nog eens eventjes zien wat ik ermee ga doen. Moest ik het wegdoen, zal ik je zeker iets laten weten!

    BeantwoordenVerwijderen