I am made of pages, paragraphes and inspirations.

14 feb 2011

Yes, I do!



Net gespot via au pays des merveilles maar het lijkt al alsof ik er jaren compleet wild van ben: de oui-ring van Dior. Ik heb hem onmiddellijk gegoogled, op zoek naar een kostprijs en de verkooppunten want dit is echt een pareltje. Ik heb 2 kernwoorden voor je: $625, Diorstore in Brussel!
Vanaf dit moment neem ik me voor nooit een huwelijksaanzoek te aanvaarden wanneer deze ring niet rond mijn vinger zal geschoven worden. Oh, I'm in love.

2 opmerkingen:

  1. Ik zag hem ook net op haar blog en ben ook verliefd geworden op deze ring. Ik wil hem echt hebben, jammer van het prijskaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik stel voor dat je jouw Longchamp-spaarpotje een nieuwe eindbestemming geeft, Imelda. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen