I am made of pages, paragraphes and inspirations.

18 apr 2011

Check mark.

Zomer is ...

✔ stiletto's uit de kast halen.
✔ de hemel proeven wanneer ik mijn lippen met de allereerste cocktail van het jaar verfris.
✔ met de auto rondtoeren terwijl je arm uit de ruit bengelt en de muziek loeihard staat.
✔ fruit als ochtend-, middag- en avondmaal eten.
craven naar een bikiniklaar lijf zonder vet, striemen of andere mismaaktheden. 
✔ terugdenken aan de koude sneeuwvlokken die nog niet zo heel lang geleden op je gezicht vielen.
✔ Phéline met haar auto buiten toertjes laten rijden wanneer ze binnen niets amusants meer spot.
✔ schrik hebben voor een lelijk bruin vel. Van mij mag iedereen bruin zien, zolang het maar geen oranjebruin is of geelbruin, gelijk mij.
✔ doelloos uren buiten staan en genieten.

www.weheartit.com


het donsdeken van mijn bed halen.
de kleerkast voorzien van nieuwe zomeroutfits.
terrasjes doen. 
✕ een wishlist maken voor de aankomende verjaardag.
✕ tuinieren!
✕ een krans van madeliefjes maken.
✕ klagen over te warm weer. 

1 opmerking: