I am made of pages, paragraphes and inspirations.

25 okt 2011

Vreemde medische toestanden, dat komt hier voor. Naast alle echte 'aandoeningen' die hier al op de blog gepost werden, zijn er ook al heel wat fictieve ziektes & condities de revue gepasseerd. Van een beginnende oorontsteking tot lepra; we zijn voor niks beschaamd. Een gezonde vorm van Münchhausensyndroom, iedereen zijn hobby. Vandaag was het alweer van dat. Tijdens de afwas (met deze fantastische mixtape op de achtergrond - checken! ) kreeg ik verschrikkelijke kramp in mijn linkerhand. Na een korte maar grondige blik geworpen te hebben op het desbetreffende hand merkte ik een groepje van 4 harde, pijnlijke puntjes op met als afsluiter nog zo'n plekje op de basis van mijn middelvinger.


Na lang denken kon ik maar 2 oorzaken bedenken:
1. Nondepietjes, die muggen! of 2. Nondepietjes, die slaapkamers die gepoetst moesten worden!
Of tumoren, het begin van het einde! Misschien moet mijn hand geamputeerd worden & zijn al die muggenbeten op mijn ledematen grote gezwellen die het einde des levens aankondigen. Of misschien moet ik gewoon even een reden vinden om de schoonmaak op de benedenverdieping te kunnen uitstellen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten