I am made of pages, paragraphes and inspirations.

24 okt 2011

Crayon art! - DIY


Wanneer je net als mij 2 linkerhanden bezit kan ik je gerust meedelen dat je niet de enige bent die iedere keer in een lichte depressie verzeild geraakt wanneer je de zoveelste fantastische DIY ziet. Het is dan ook telkens weer een geweldig gevoel als ik een crafty iets ontdek dat zelfs ik kan maken. Zonder hulp van de wederhelft, een zeer belangrijk gegeven. Want ook al predik ik zoveel de vrouwelijke vrijgevochtenheid te pas & te onpas; zonder man zou het hier helaas heel wat dramatischer aan toe gaan.


Anyhow, nadat ik wat op Pinterest rondneusde, vond ik een hele resem van bovenstaande foto's. De curieusiteit in mezelf sloeg toe & ik zocht naar een how-to. Eigenlijk is dit een zeer simpel werkje: wasco's schakeren volgens de kleuren op een canvas, ze vastlijmen met een lijmpistool & gaan met de haardroger! Enorm goedkoop & ideaal voor deze tijd van het jaar;  de geur van de wasco's past perfect bij de nostalgische herfst.



 Foto's zijn allemaal van pinterest - semi-tutorial vind je hier of meer op youtube.

2 opmerkingen:

  1. Hoe tof gevonden! =D Vitto zou da nog wel leuk vinden om te maken ook als hij al zijn wascotjes mag smelten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk alleen dat het een kwestie is van geluk, als ge zo eens rondneust op internet staan er heel veel écht lelijk knutselwerkjes op. Je kan maar eens proberen he, kindjes zijn allang blij als ze mogen smossen hebben. :D

    BeantwoordenVerwijderen