I am made of pages, paragraphes and inspirations.

25 jul 2011

Juli

Neen, ik ga er niet de gewoonte van maken om te bloggen met maandelijks een pover postje. Ik vind dat mijn lichaam momenteel meer hormonen produceert dan een vrouwelijke puber tijdens een Justin Bieber-concert, da's een geldig excuus. Ook omdat mijn spatieknop niet meer goed werkt, wat van mij een tikkende hormoonbom maakt. En omdat mijn zinsconstructies nu al niet meer de moeite zijn, zal ik jullie de pijn besparen. We gaan voor kort maar krachtig, Instagram all the way!

We vonden een tsjiepke langs de weg & brachten het naar het vogelopvangcentrum. 
Onderweg werd hij Marvi gedoopt. De goede daad voor juli was voor elkaar!


Ik dronk Earl Grey-theetjes bij kaarslicht, een Vt-wonen & versgeplukte veldbloemetjes.


Phé zette een nieuwe trent, vanaf nu worden frietjes gegeten met het hoofd op de tafel.


Ik dronk nog meer thee, dit maal met nostalgische koekjes.
 

We verbroederden ons met de hond die we in mei uit het asiel adopteerde. 
De film 'Marley & me' is hoogstwaarschijnlijk op hem gebaseerd.
Sinds die bewuste adoptie heb ik mezelf al meermaals moeten verdedigen omtrent zijn ras. 
Ondanks de kwade blik blijft het een lieverd van een beest. We denken wel zijn geur weg...

We maakten ook een baby. Ik neem mij voor om hij/zij eruit te persen op 14 februari 2012. 
Noveenkaarsen om dit goede doel te steunen zijn te verkrijgen op de lokale markt of kerk.


1 opmerking:

  1. Ooooh proficiat!! Ik duim heel erg hard dat alles goed gaat!
    En die frietjesfoto, how cute!

    BeantwoordenVerwijderen