I am made of pages, paragraphes and inspirations.

12 okt 2011

Af & toe bevind ik me op zwangerschapsfora met happy medezwangeren die ronduit keuvelen over de aankoop van een kinderwagen, het behangen van de kinderkamer of de o-zo spannende zoektocht naar een babynaam. Allemaal dingen waar ik niet over mee kan praten. We hebben immers al een kinderwagen, de kinderkamer moet niet behangd worden & de zoektocht naar een gepaste naam werd al helemaal een disaster from hell. We zaten in een kamp Phoebe (de wederhelft) & een kamp Olivia (ik). Voor Phéline maakte het niet uit, die zei bij elke naam steevast 'nee' & had haar zusje allang 'susje' gedoopt. Uiteindelijk vonden we ergens de gulden middenweg in Italië, evivva!

Gelukkig zijn er wel nog dingen waar ik naar kan uitkijken, zoals het kopen van kersverse kinderkleertjes, het uitwerken van de geboortegeschenken & de kaartjes. Of gewoon het zoeken naar superleuke, originele kinderspulletjes zoals de wondermooie geboortedekentjes van MissMoss. Zeker voer voor de wishlist!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten